KivaNäkö
4.8



(52)
Book appointment
Employee
Kuka tahansa
Reviews
4.8(52)
Silmälääkäri
Voin suositella kaikille palvelu oli hyvää ja ystävällistä .
Sirpa S•Jun 6, 2026
Optikko
Juha S•May 4, 2026
Optikko
Erinomainen asiakaspalvelu. Optikko on todella asiantunteva ja ottaa kantaa ja suosittelee kehyksiä. Ihanaa, että hänellä on oma mielipide. Löysin hänen avulla upeat silmälasit ja aurinkolasit. Ja ne ei ole vaan "ihan kivat", vaan todellakin aivan upeat ja juuri mulle sopivat.
Heidi H•Apr 29, 2026
Optikko
Erittäin miellyttävä, asiantunteva ja asiakkaan huomioiva palvelu. Kiitos!
Carita M•Apr 22, 2026
Optikko
Erittäin hyvä asiakas palvelu
Johan P•Mar 16, 2026
Optikko
Erinomaista ja osaavaa palvelua. Suosittelen lämpimästi.
Jari M•Feb 25, 2026