Näkökeskus

4.7
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
(50)

Reviews

star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
4.7(50)
Näöntarkastus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Oli hyvää palvelua ja ammattimaisen oloinen näöntarkastuksen suhteen. Korjataan vielä erinomaiseksi, kun en tiiä paremmasta enkä osaa mitään moittia 😊
Jani PJun 10, 2026
Näöntarkastus ja silmänpohjan rakennekuvaus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Todella ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, miellyttävässä, rauhallisessa ympäristössä😊
Hannele LMar 26, 2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Erittäin hyvä ja ammattitaitoinen palvelu! 👌
Tanja VFeb 24, 2026
Näöntarkastus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Hyvin sain neuvojs ja hyvän ehotuksen kehyksistä.
Jyrki AFeb 18, 2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Erittäin ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta
Johan ÅFeb 12, 2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Eetu JJan 25, 2026