
Näkökeskus
4.7



(51)
Arvostelut
4.7(51)
Näöntarkastus
Oli hyvää palvelua ja ammattimaisen oloinen näöntarkastuksen suhteen. Korjataan vielä erinomaiseksi, kun en tiiä paremmasta enkä osaa mitään moittia 😊
Jani P•10.6.2026
Näöntarkastus ja silmänpohjan rakennekuvaus
Todella ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, miellyttävässä, rauhallisessa ympäristössä😊
Hannele L•26.3.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
Erittäin hyvä ja ammattitaitoinen palvelu! 👌
Tanja V•24.2.2026
Näöntarkastus
Hyvin sain neuvojs ja hyvän ehotuksen kehyksistä.
Jyrki A•18.2.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
Erittäin ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta
Johan ŕ12.2.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
Eetu J•25.1.2026