Näkökeskus

4.7
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
(51)

Arvostelut

star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
4.7(51)
Näöntarkastus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Oli hyvää palvelua ja ammattimaisen oloinen näöntarkastuksen suhteen. Korjataan vielä erinomaiseksi, kun en tiiä paremmasta enkä osaa mitään moittia 😊
Jani P10.6.2026
Näöntarkastus ja silmänpohjan rakennekuvaus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Todella ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua, miellyttävässä, rauhallisessa ympäristössä😊
Hannele L26.3.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Erittäin hyvä ja ammattitaitoinen palvelu! 👌
Tanja V24.2.2026
Näöntarkastus
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Hyvin sain neuvojs ja hyvän ehotuksen kehyksistä.
Jyrki A18.2.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Erittäin ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta
Johan Å12.2.2026
Näöntarkastus / Synkontroll
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Eetu J25.1.2026