Tasapainopaja

5.0
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
(25)
Auton. voi jättää talon reunassa olevalle parkkipaikalle tai ajaa parkkihalliin, josta pääsee hissillä 2 kerrokseen. Kadulta sisäänkäynti Mäntsäläntien puolelta taloa.

Book appointment

Mobilisoiva hieronta
1h 30min
Mobilisoiva hieronta on yhditelmä erilaisia tekniikoita, jonka olen kehittänyt yhdistelemällä eri koulutuksien osaamista, näin jokainen asiakas saa yksilöllisen hoidon juuri omaan tarpeeseen. (hieront...

Person

person icon
Sari Knuutinen
Koulutettu hieroja, jäsenkorjaaja, kiinalaisen lääketieteen akupunktuurihoitaja

Contact information

Tasapainopaja
Mäntsäläntie 1-3 2. krs, 04600, Mäntsälä, Finland

Reviews

star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
5.0(25)
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Oli jälleen erittäin mieluinen ja hyvä hoito. Miellyttävää hyvin sulavaa yhteistyötä sai jälleen kokea. Askel keveni hyvin tehdystä työstä. Kiitos paljon.
Elvi LJun 5, 2026
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Pirjo KMay 27, 2026
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Olen käynyt tasapainopajalla nyt n. vuoden putkeen (4-5 krt) ja aina on olo ollut parempi lähtiessä, kuin tullessa. Vaikka välillä paikalle saapuessa on tuntunut, että onko mitään erityistä paikkaa, mikä vaatisi käsittelyä, niin aina on löytynyt kipeitä/jumisia paikkoja, joita ei tunnu enää lähtiessä. Todella mukava, asiantunteva ja ammattitaitoinen nainen. ISO KIITOS!
Janne SMay 13, 2026
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Tyytyväinen asiakas jo 13 vuoden ajan. Aina lähden kevyemmällä ja vetreytyneellä kropalla kotiin, kiitos!
Suvi PMay 11, 2026
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Kokemus ollut aina erinomainen!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Käsittelyn jälkeen keho toimii niin sulavasti. Sari on useat vaivat ja kivut saanut kadotettua!🙏 Suosittelen kaikille!🤩
Nina-Maria KMay 10, 2026
Mobilisoiva hieronta
star iconstar iconstar iconstar iconstar icon
Suuret kiitokset ❤️ Sarille!! Sari hoiti vuosi sitten monivuotisen iskiakseni pois. Olen siitä aivan tohkeissani edelleen joka päivä. Nyt ei ole varsinaisia vaivoja lainkaan, mutta kävin Tasapainopajassa ”keväthuollossa”. Huollon seurauksena olen ihanan vetreä sekä fyysisesti että henkisesti. Olin talvella vatsan alueen leikkauksessa ja Sari osasi ottaa tämän hyvin huomioon. Raajojen käsittely sai askeleeni keveäksi ja kävely taas auttaa leikkauksesta toipumiseen. Kiitollisena osaavasta ammattilaisesta!
Marja PMay 7, 2026