
Tempputemmellys
4.6



(49)
Ajanvaraus
Syntymäpäiväjuhlat (omapompun aukioloaikana)
2 h100,00 €
Synttäripaketti, johon kuuluu vapaa temppuilu + herkkutarjoilut!
25€/hlö
HUOM! Minimiveloitus 6 hlö = 150€!
Halutessasi lisäpalveluna 30min ohjattu tempputuokio juhlien alussa (sisältää yhteisen lämmittelyleikin ja ohjatun temppuilun!) hintaan 25€.
Syntymäpäiväjuhlat (omapompun aukioloaikana)
2 h100,00 €
Synttäripaketti, johon kuuluu vapaa temppuilu + herkkutarjoilut!
25€/hlö
HUOM! Minimiveloitus 6 hlö = 150€!
Halutessasi lisäpalveluna 30min ohjattu tempputuokio juhlien alussa (sisältää yhteisen lämmi...
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
2 h100,00 €
Synttäripaketti, johon kuuluu vapaa temppuilu + herkkutarjoilut!
25€/hlö (10-17 osallistujaa)
20€/hlö (18-30 osallistujaa)
HUOM! Minimiveloitus 10 hlö = 250€!
Halutessasi lisäpalveluna 30min ohjattu ...
Yksityinen salivaraus
1 h50,00 €
Koko Tempputemmellys salin varaus yksityiseen käyttöön.
1h / 50€ / 4 hlö , lisähenkilöt + 10€
50€ maksetaan varauksen yhteydessä, ylimenevä osuus (esim. jos yli 4 hlö) maksetaan paikan päällä.
Varauks...
Työntekijä
Varauskalenteri
Syntymäpäiväjuhlat ja yksityiset varaukset
Arvostelut
4.6(49)
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
Jenna K•7.6.2026
Syntymäpäiväjuhlat (omapompun aukioloaikana)
Mikro voisi olla myös yläkerrassa
Nina T•30.5.2026
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
Todella mukava työntekijä. Kyllä synttäriporukka (10v) viihtyi!
Markku V•18.5.2026
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
Oli kivat 10-v kaverisynttärit omassa rauhassa! Kaikki sujui oikein hyvin ja henkilökunta on ystävällistä.
Salla L•17.5.2026
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
Tempputemmellys oli kokonaisuutena onnistunut ja lapset nauttivat siitä selvästi. Ohjaus oli kannustavaa ja tekeminen monipuolista. Jatkossa aikatauluun voisi varata hieman enemmän joustoa siirtymiin, mutta muuten tapahtuma vastasi hyvin odotuksia.
Olga S•4.5.2026
YKSITYISET Syntymäpäiväjuhlat 2025
Koko tila varattuna meidän porukalle, oikein reipas nuori nainen ohjasi lapsia ja oli erittäin avulias! Ei voi muuta kuin suositella muillekin (: Lapsilla oli kivaa, ja sai polttaa energiaa juoksemalla sekä pomppimalla. Myös välillä vähän herkutella 👍
janne m•4.5.2026